|
|
Autor |
Wiadomość |
mrc
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 14:14, 16 Gru 2006 |
|
1 listopada 2006 roku firma Goodyear Dunlop Tires Polska uruchomiła system całodobowego, mobilnego serwisu oponiarskiego dla firm transportowych, który jest w stanie udzielić pomocy na miejscu wszelkiego rodzaju samochodom transportowym.
Kierowcy ciężarówek, autobusów i autokarów mających problem z ogumieniem zgłaszają się telefonicznie do linii serwisowej. Konsultanci znajdują najbliższy punkt obsługi i wysyłają do klienta pomoc. O postępie swych prac informują kierowcę sms-ami. Konsultanci udzielają informacji m.in. w językach polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, holenderskim, włoskim, hiszpańskim i tureckim.
Na koniec pytanie: dlaczego piszemy o ServiceLine 24h w serwisie motoryzacyjnym Wirtualnej Polski, który dotychczas nie zajmował się samochodami ciężarowymi. Otóż wychodzimy z założenia, że choć usługa dedykowana jest klientom instytucjonalnym, to jej beneficjentami możemy być wszyscy. Pomijając zagadnienie szybkiego usunięcia z drogi stwarzającego zagrożenie zaparkowanego Tira, jest jeszcze kwestia bezpieczeństwa w ruchu autokarowym. O ile dotychczas podróżując autokarem o łysych oponach byliśmy w sytuacji bez wyjścia, o tyle teraz możemy „teoretycznie” próbować wymóc na kierowcy decyzję o natychmiastowej zmianie opon.
Przy okazji debiutu ServiceLine 24h, Goodyear poinformował o wprowadzeniu na rynek opony Regional RHS II - nowej generacji ogumienia przeznaczonego do samochodów ciężarowych (na przednią oś). Jak zapewnia producent, dzięki nowej kompozycji i wzorowi bieżnika oraz technologii Multi Radius Tread (MRT) zwiększono przyczepność opony oraz skrócono drogę hamowania na suchych, a w szczególności na mokrych nawierzchniach.
www.agip.pl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |