Forum Motoryzacyjne Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Opinie: Astra II Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mrc
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:35, 16 Gru 2006 Powrót do góry

OCENA SAMOCHODU (3,5)

Marka: OPEL Typ: benzyna Rok produkcji: 2001
Model: ASTRA II Pojemność [cm3]: 1600 Przebieg [km]: 92000
Moc [KM]: 84
Image

Zalety (4):
prawie same: dobre właściwości jezdne, dobrze dobrane wspomaganie kierownicy, niezłej jakości plastyki ( nic nie trzeszczy, puka czy skrzypi mimo wieku auta ), przyzwoite zużycie paliwa, tani w eksploatacji

Wady (3):
każdy ma: bardzo niewygodne przednie fotele, przekombinowane usytuowanie włączników halogenów i świateł przeciwmgielnych ( trzeba ich szukać podczas jazdy ) tak samo jest z dwoma guzikami którymi uruchamia sie klakson, parujące szyby przy wilgotnej pogodzie ( ratuje jedynie klima , która je osusza ) kto nie ma klimy jest wściekły

Wnętrze/komfort (3):
może być: nie rzuca na kolana ale jest typowe dla opla, schludnie, spartańsko ale ergonomicznie, dobrej jakości materiały w kokpicie, wyposażenie dla mnie całkiem niezłe - nie ma jedynie tempomatu i esp - pozostałe bajery są, bezpieczeństwa pilnują 4 poduszki ,abs, pirotechniczne napinacze pasów

Silnik/układ jezdny (4):
minimalnie brakuje: brakuje mu mocy ale rekompensuje to zaskakującą elastycznością i długożywotnością ( stare sprawdzone 8 V ), bezkolizyjny pasek rozrządu to tez duża zaleta, w ubiegłych latach modele z tym silnikiem cieszyły się ( nadal zresztą cieszą ) powodzeniem wśród właścicieli flot z uwagi na duże sięgające 300.000 km bezawaryjne przebiegi

Koszty Ekspolatacji (3):
normalnie: koszty ekploatacyjne są na przeciętnym poziomie, przykładowo nie tak dawno zmieniałem pasek rozrządu ( niby producent zaleca dopiero przy 120.000 w tej wersji silnikowej ale uznałem że zrobię to wcześniej ), całkowity koszt wymiany ( rolki , napinacze, zębatka ) w serwisie wyniósł 500 zł, kocki hamulcowe za kpl. "lukasa" zapłaciłem 105 zł - nie jest tak źle Smile

Podsumowanie (4):
podoba mi się: uważam że nie ma co przesadzać, to tylko auto, aczkolwiek przy odpowiedniej eksploatacji będzie słuzyło długo i bez awarii, reasumując -dobre autko za niewielkie pieniądze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maks.kolar
Nowy



Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 13:28, 26 Cze 2013 Powrót do góry

Moje pierwsze auto. Sentyment zostaje. Mechanika super, silnik super, ale blach lubią rdzę i dlatego musiałem się jej pozbyć. ale do dzisiaj jak ja widzę na ulicy to wracają wspomnienia pierwszych wakacji ze znajomymi, drobne awarie i naprawy, które można było samemu zrobić a było przy tym dużo frajdy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)